Da li ćemo dobiti fiskalni račun?
Da li imamo garanciju na kupljeni proizvod? Izgled, kako je stigao, funkcionalnost?
Da li ima nekih dodatnih (skrivenih) troškova?
Da li slike realno predstavljaju proizvode?
Da, puno vremena i pažnje posvećujemo da proizvodi budu realno predstavljeni.
Da li možemo dobiti dodatne slike?
Najveći deo proizvoda imamo kod nas, tako da nas slobodno možete kontaktirati na mejl ili viber za dodatne slike i informacije o proizvodima.
Prozvod koji vam se sviđa trenutno nije na stanju. Da li će stići uskoro?
Da li možete prilikom prijema paketa da platite karticom?
Da li šaljete proizvode van Srbije?
Slanje paketa van Srbije nije moguće.
Uneli ste pogrešne podatke o sebi i tek kasnije uvideli grešku.
Veoma je bitno da nas odmah kontaktirate na broj telefona 0640201005 da bismo mogli to da ispravimo i da vam paket stigne na vreme.
Kako da znate da ste sigurno obavili poručivanje?
Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“.
Kada pregledamo porudžbinu kontaktiraćemo vas SMS porukom sa detaljnim podacima vezanim za slanje vašeg paketa.
Želite da obradujete nekoga i pošaljete mu poklon na kućnu adresu?
Moguće je. Najjednostavnije da u polja upišete podatke osobe koja će primiti paket, a u delu za komentar navedete vaše podatke i mi ćemo vas kontaktirati radi dogovora.