Da, za svaki kupljeni proizvod ćete dobiti fiskalni račun, kao da ste kupili kod nas u našoj „offline“prodavnici.
Naravno, ako se nešto desi, samo nas kontaktirajte i u najkraćem roku ćemo rešiti problem.
Nema, ako poručite na sajtu videćete na fakturi ukupan iznos proizvoda i troškova dostave.
Ako poručite telefonom, biće vam saopšteno koliko ukupno treba da platite.

Da, puno vremena i pažnje posvećujemo da proizvodi budu realno predstavljeni.

Najveći deo proizvoda imamo kod nas, tako da nas slobodno možete kontaktirati na mejl ili viber za dodatne slike i informacije o proizvodima.

Moguće da će kod nas stići već za nekoliko dana.
Slobodno nas kontaktirajte pa ćemo proveriti.
Ne, ne postoji ta mogućnost, dostavljač uzima samo gotovinu.
Možete prilikom poručivanja da označite avansno plaćanje i da uplatite ebankingom na račun naše prodavnice.

Slanje paketa van Srbije nije moguće.

Veoma je bitno da nas odmah kontaktirate na broj telefona 0640201005 da bismo mogli to da ispravimo i da vam paket stigne na vreme.

Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“.

Kada pregledamo porudžbinu kontaktiraćemo vas SMS porukom sa detaljnim podacima vezanim za slanje vašeg paketa.

Moguće je. Najjednostavnije da u polja upišete podatke osobe koja će primiti paket, a u delu za komentar navedete vaše podatke i mi ćemo vas kontaktirati radi dogovora.